Goede Doelen

Maar liefst € 185.000,00

Naar welke Goede Doelen?

Op dit moment hebben wij dankzij uw steun maar liefst € 185.000,00 aan onderstaande goede doelen kunnen doneren Samenvattend t/m 02-12-2022

DONATIES:

€ 121.203,78  Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie te Utrecht€22.310,84 | KiKa
€ 1.650,00  Make a Wish
€ 27.853,39  Kanjerketting en Vereniging Ouders Kinderen en Kanker (VOKK)
€ 1.845,30  KWF
€ 537,82  Ronald McDonald Huis  & Sophia
€ 500,00  Stichting Haarwensen
€ 289,18  Stichting Tinkerbell
€ 7.246,25,00  Stichting Kinderoncologische Kampen
€ 300,00  overnachtingen (20) in het Ronald McDonaldhuis Sophia voor ouders van kindje M

GESCHENKEN:

“feestdagen”:
Pasen; paasversiering en een paas-brunch.
Koningsdag; versiering en hapjes.
Vaderdag en moederdag; een cadeautje voor de ouders.
Pinksteren; tappas buffet.
Sinterklaas: versiering, schoencadeautjes, compleet sinterklaasfeest met cadeautjes voor alle kinderen uit het gezin.
Kerst; versiering en een kerstmaaltijd.
Nieuwjaarsdag: High-Tea.
Verjaardag van een patiënt in het Prinses Máxima Centrum; cadeautje, versiering, taart.

Knuffels samen met Stichting Ankie Stoer;
600 KiKa beren
50 Kinderfonds konijnen
104 Haarwens poppen

En verder….
speelgoed, 5 TV’s met ingebouwde DVD spelers, troostmanden, 34 goodiebags, 9 bolderkarren, dagboeken, sprookjeslampen,  2x I-Pad voor de educatieve dienst, metamorfose van 2 zalen, boekjes voor wachtkamer, 17 dekbedovertrekken, diverse DVD’s, honderden gelukspoppetjes, een bijzondere dag voor Pallas(14), schooltas voor Hanneke, Máxima doosjes voor als je klaar bent met de behandeling, kraamcadeautje voor als je een broertje of zusje krijgt en je ligt op dat moment in het ziekenhuis, 6 opbergkasten op de afdeling voor het opbergen van de geschenken, een relaxstoel voor de ouders als hun kind op de intensive care ligt, bakingrediënten voor als de pedagogisch medewerkers met de kinderen iets lekkers willen bakken, knutselspulletjes, kleurboeken en tijdschriften, afleidings-materialen, beloningskastje, fototoestel om bijzondere momenten vast te leggen, spelletjes, een gezinsdagje naar  de Winter-Efteling voor Marit, fantasiekaarten, kanjerkralen-zakjes, krijtstiften, mini koranboekjes, bellenblazen, trofee, scherm vervangen voor I-Pad, snack- en chipavondjes en er is een Verhalenvertelster en een Goochelaar ingehuurd.

Ruim 600 identieke handgemaakte doosjes per jaar voor de eindkraal van de Kanjerketting; gehaakt door vrijwilligers uit Nieuw-Vossemeer onder begeleiding van Ria Lauwen uit Nieuw-Vossemeer.